Hey , leuk dat je bij NCC wilt komen werken

Op deze pagina vind je meer informatie over het werken bij NCC NewCo Communications Group


Inschrijfformulier

 

Veel gestelde vragen

Wat doet NCC?

NCC is een toonaangevende speler op het gebied van communicatietechnologieën en oplossingen. Ze bieden een breed scala aan diensten, waaronder netwerkontwerp, telefonie, cloudoplossingen en beveiliging. Met hun expertise en innovatieve benadering helpen ze klanten om verbonden te blijven en te gedijen in een steeds digitalere wereld.

Wat houdt het werk in?

Customer service medewerkers bij NCC zijn de sleutel tot tevreden klanten. Ze bieden ondersteuning via telefoon, e-mail en chat beantwoorden vragen, lossen problemen op en verlenen technische bijstand. Met empathie, communicatieve vaardigheden en productkennis zorgen ze voor een naadloze klantervaring waarbij klanttevredenheid altijd voorop staat.

Wat zijn de doorgroeimogelijkheden?

De mogelijkheden zijn eindeloos! We kijken graag met je mee naar jouw ambities. Zo kun je bijvoorbeeld als customer servicemedewerker meters maken en al snel doorgroeien tot Leader, Team Leader.

Moet ik call center ervaring hebben?

Ervaring is mooi meegenomen, maar zeker geen vereiste. Wij trainen jou, zodat jij straks als echte professional aan de slag kunt! Iedereen die bij ons komt werken krijgt, voorafgaand aan zijn of haar eerste werkdag, een introductietraining en projecttraining. 
Je wordt ook niet gelijk voor de leeuwen gegooid. Op de eerste dagen loopt altijd iemand met jou mee.

Wanneer kan ik aan de slag?

Na je aanmelding word je binnen 24 uur gecontacteerd door het team. Het contactteam plant jou direct in voor een kennismaking. Allereerst kom je langs op één van onze vestigingen om kennis te maken. Tijdens de kennismaking krijg je meer informatie over de werkzaamheden. Vervolgens krijg je een meeloopdag. Wanneer je de meeloopdag hebt afgerond, kun je dezelfde week starten!

Wat zijn de vereisten?

Hieronder vind je de vereisten voor deze baan:

  • Je beheerst de Nederlandse taal perfect in woord en geschrift; en hebt goede kennis van de Engelse taal
  • Je beschikt over minimaal een professioneel Bachelor werk- en denkniveau
  • Je bent oplossingsgericht
  • Je kan constructief communiceren
  • Je beschikt over kennis van Windows Office
  • Ervaring met klantenservice is een plus
  • Je houdt van dynamiek in je werk
  • Je bent klantgericht
  • Je kan je empathisch opstellen richting de klant
  • Je kan zelfstandig werken maar ook een goed teamlid zijn voor je collega´s
  • Je neemt graag initiatief en je werkt nauwkeurig

Tekst valencia

Contactpersoon 

Nuworkz: Leroy Durieux

 

NCC: Recruitment team